Tyto webové stránky používají soubory cookie, aby zajistily nejlepší možný zážitek při návštěvě webových stránek. Další informace najdeš v našich zásadách ochrany osobních údajů. Chceš-li souhlasit s používáním druhotných souborů cookie, klikni na tlačítko "Souhlasím"
Brýle na řízení často podceňujeme. Je to nešvar s kterým v optikách bojujeme. Brýle na řízení nejsou ostuda. Je to známka zodpovědnosti. Chceme Vám dát možnost vidět tak dobře, abyste se vždy vrátili bezpečně domů.
Řízení mám rád a věřím tomu, že mnoho z vás to má stejně.
Zároveň ale přiznávám , že můj zrak prostě není dokonalý.
Stejně jako já, to má 71% řidičů* kteří usedají za volant.
Kupujeme si čím dál dokonalejší auta, ale sedáme si za volant bez správných brýlí.
Není slabých dioptrií pokud řešíme brýle pro řidiče.
O to víc pokud sami pociťujete výrazně horší vidění za šera a v noci.
Důvodem je to, že naše oko se snaží sníženému množství světla přizpůsobit.
Méně světla se kompenzuje roztažením zornice, tím se ale oční vada o to víc projeví.
Dioptrie se u většiny z nás zhorší natolik, že bychom ideálně potřebovali o -0,25 až -0,5 D jinou dioptrii než ve dne.
Klasické brýle tuto změnu neřeší, můžeme ji ale zakomponovat do biometrických brýlí.
Ty nám tuto změnu zahrnou do brýlí a díky tomu budou fungovat perfektně přes den a lépe za šera než klasické brýle.
Možnosti biometrických brýlí jsou jak v klasických dálkových brýlích, tak i multifokálních.
Tam nám pomáhá biometrie (měření parametrů vašeho oka) k přesné výrobě brýlí které budou fungovat tak jak ještě žádné před nimi.
Doporučujeme navštívit oční optiku, nebo očního lékaře jednou za rok, maximálně dva.
Při měření zjistíme kompletně jak na tom Váš zrak je.
Zda potřebuje korekci do dálky, na řízení nebo na blízko.
Uvidíte sami, jak by Vám brýle pomohly a rozhodnutí o je samozřejmě na Vás.
Hrdina není ten kdo brýle nenosí i když by měl, ale ten kdo si přizná, že mu brýle pomůžou.
Měření zraku je obvykle záležitost 20 - 30 minut
e to není jen obruba. Ta nám drží před očima nejpodstatnější část, brýlové čočky.
Buďto zvolíme standartní antireflexní sklíčka s nějakou dobrou úpravou na čištění, nebo můžeme řešit problém který Vás trápí.
Představte si brýle které
Nejsou důležité technické podrobnosti. Jednoduše jde o jedny z nejvhodnějších variant pro řidiče a zákazníky s vysokými nároky na ostrost vidění.
Měl jsem možnost sklíčka otestovat na vlastní oči, ale moje poznatky přestože jsou velice pozitivní, jsou zkreslené a můžete mě samozřejmě podezírat z neobjektivnosti.
Proto jsem se rozhodl nechat tyto sklíčka otestovat manželku, tehdy ještě přítelkyni.
Problém, který jsme u ní řešili, bylo špatné vidění při řízení v noci a za šera.
Už bez nich do auta nesednu. Se staršími brýlemi se to nedá srovnat. Jiné brýle už ani nenosím. Vidění je najednou takové jasnější. Jako bych brýle vlastně ani neměla.
No a to víte, když manžel pracuje v optice, tak těch brýlí má spoustu. Doteď jsme ale řešili vrstvy pro lepší vidění. Rozdíly byly především v tom jak se brýle čistí, nebo jak vypadají. DNEye PRO optimalizované sklíčka nabízí lepší vidění ne jen díky vrstvě na povrchu sklíčka, ale díky sklíčku samotnému.
Jak je to možné?
Díky speciálnímu měření na přístroji DNEye Scanner 2 dokážeme do brýlí zapracovat kromě standartních dioptrií pro podporu vidění při horších světelných podmínkách.
Z noci neuděláme den, ale můžeme vidět lépe při večerním řízení.
Pokud hledáte správné brýle pro řidiče, jsou sklíčka Rodenstock DNEye výborná varianta právě pro Vás. Ať v multifokální nebo klasické , dokáží Vám zlepšit den díky pohodlnějšímu vidění.
*Zdroj: https://besip.cz/Clanky/VIDIS-SKVELE