rezervace online 

+420 777 752 054

Brýle pro řidiče

Brýle na řízení často podceňujeme. Je to nešvar s kterým v optikách bojujeme. Brýle na řízení nejsou ostuda. Je to známka zodpovědnosti.  Chceme Vám dát možnost vidět tak dobře, abyste se vždy vrátili bezpečně domů. Ne jako já.

Napsat článek o biometrických brýlích je težší než jsem čekal. Nejradši bych opsal článek od výrobce, který nám jej vlastně připravil. Chci Vám ale dnes předat pár našich postřehů o speciálních DNEye brýlových čočkách od firmy Rodenstock. Zároveň bych Vám rád pomhl vyřešit problém 71%* řidičů: Ostré vidění při večerním řízení.

Řízení mám rád a věřím tomu, že mnoho z vás to má stejně.
Zároveň ale musím přiznat, že můj zrak prostě není dokonalý
Stejně jako já, to má 71% řidičů* kteří usedají za volant. 
Kupujeme si čím dál dokonalejší auta, ale zapomínáme na náš zrak

I já jsem na to zapomněl a i když je to těžké přiznat, ohrozil jsem svou vlastní rodinu a cizího člověka na životě. 
Stačila má drobná nepozornost, přehlédnout dopravní značku a z výletu se stalo peklo. 
Nedal jsem přednost a způsobil dopravní nehodu. 
Hlavně že se nikomu nic nestalo. Ale mohlo.
Naštěstí jen dvě auta na odpis, pokuta a velká facka do života. 
Říkám si, že vše dopadlo tak jak mělo, ale nemělo se to stát vůbec. 
Od té doby nesednu do auta bez brýlí.

Proto kroutím hlavou, když v optice slyším: Že ty brýle má jenom na televizi, ale na řízení je nepotřebuje... Priority. :) 

Nebuďte jako já, nechte si ZDARMA změřit zrak. 
Stojí Vás to 20 minut času, ale ve výsledku to může být Vaše nejlepší investice.







Doporučujeme navštívit oční optiku, nebo očního lékaře jednou za rok, maximálně dva.
Při měření zjistíme kompletně jak na tom Váš zrak je.
Zda potřebuje korekci do dálky, na řízení nebo na blízko.
Uvidíte sami, jak by Vám brýle pomohly a rozhodnutí o je samozřejmě na Vás. 
Hrdina není ten kdo brýle nenosí i když by měl, ale ten kdo si přizná, že mu brýle pomůžou

Měření zraku je obvykle záležitost 20 - 30 minut

e to není jen obruba. Ta nám drží před očima nejpodstatnější část, brýlové čočky.

Buďto zvolíme standartní antireflexní sklíčka s nějakou dobrou úpravou na čištění, nebo můžeme řešit problém který Vás trápí. 

Představte si brýle které 

Nejsou důležité technické podrobnosti. Jednoduše jde o jedny z nejvhodnějších variant pro řidiče a zákazníky s vysokými nároky na ostrost vidění.

Měl jsem možnost sklíčka otestovat na vlastní oči, ale moje poznatky přestože jsou velice pozitivní, jsou zkreslené a můžete mě samozřejmě podezírat z neobjektivnosti.

Proto jsem se rozhodl nechat tyto sklíčka otestovat manželku, tehdy ještě přítelkyni.
Problém, který jsme u ní řešili, bylo špatné vidění při řízení v noci a za šera.


Už bez nich do auta nesednu. Se staršími brýlemi se to nedá srovnat. Jiné brýle už ani nenosím. Vidění je najednou takové jasnější. Jako bych brýle vlastně ani neměla.

No a to víte, když manžel pracuje v optice, tak těch brýlí má spoustu. Doteď jsme ale řešili vrstvy pro lepší vidění. Rozdíly byly především v tom jak se brýle čistí, nebo jak vypadají. DNEye PRO optimalizované sklíčka nabízí lepší vidění ne jen díky vrstvě na povrchu sklíčka, ale díky sklíčku samotnému.

Jak je to možné?

Díky speciálnímu měření na přístroji DNEye Scanner 2 dokážeme do brýlí zapracovat kromě standartních dioptrií pro podporu  vidění při horších světelných podmínkách. 
Z noci neuděláme den, ale můžeme vidět lépe při večerním řízení.

Pokud hledáte správné brýle pro řidiče, jsou sklíčka Rodenstock DNEye výborná varianta právě pro Vás. Ať v multifokální nebo klasické , dokáží Vám zlepšit den díky pohodlnějšímu vidění.


*Zdroj: https://besip.cz/Clanky/VIDIS-SKVELE